woensdag 2 februari 2011

Welkom Squillace & Mazzocco

Terwijl de topploegen in de Serie A zich op de laatste dag van de tussentijdse transferperiode volgens Adriano Galliani, algemeen directeur van AC Milan, “als gekken“ versterkten, wist directeur-generaal Giancarlo Romairone namens Pro Vercelli op de valreep ook twee nieuwelingen binnen te halen: de 21-jarige verdediger Tommasso Squillace en de 30-jarige middenvelder Stefano Mazzocco mogen zich vanaf deze week Witte Leeuwen noemen.

(SU CORTESE CONCESSIONE DELLA
SOCIETA' F.C. PROVERCELLI)
“Ik heb voor Pro Vercelli gekozen omdat ze van alle geïnteresseerde clubs het meest ambitieus zijn,” waren de eerste woorden van de van Reggina gehuurde en van Pavia afkomstige Squillace (foto links). Met het magische witte shirt om de schouders voegde hij daar aan toe: “In vergelijking met Pavia staat hier een veel hechter team en proef ik meer enthousiasme. Ik zal me snel aanpassen en moet alleen nog even wennen aan het veld omdat ik tot vorige week op kunstgras trainde.”

(SU CORTESE CONCESSIONE DELLA
SOCIETA' F.C. PROVERCELLI)
Mazzocco (foto rechts) is eveneens afkomstig van Pavia en brengt meer dan tien jaar ervaring op hoger niveau - de Lega Pro Prima Divisione - met zich mee. Hij vertelde dat zijn transfer snel tot stand was gekomen: “Pro Vercelli bood mij een mooie kans die ik met beide handen heb aangepakt. De ambities van de club stroken geheel met die van mij.” Op verzoek van trainer Braghin is Mazzocco aangetrokken als vervanger van de langdurig geblesseerd geraakte Mauro Calvi. Na zijn eerste training zei Mazzocco: “De ploegmaten hebben mij goed ontvangen. Er is buitengewoon veel enthousiasme, het team staat sterk en is bereid om alles te geven voor Vercelli.”

Bron: http://www.fcprovercelli.it/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten